Ai avut un incident cu mașina, iar aceasta a fost avariatǎ?

Înțelegem că un eveniment neplăcut, cum ar fi o daună la mașină, poate fi stresant. De aceea, echipa noastră în parteneriat cu Groupama, este aici pentru a-ți oferi un serviciu complet de gestionare a daunelor. Economisește timp și energie cu ajutorul centrului nostru de constatări daune Groupama! Lasă pe seama experților noștri gestionarea dosarului tău de daună.

Ce câștigi dacǎ alegi centrul nostru de constatări , partener Groupama?

Reparații auto la standarde înalte

Autoturismul tău va fi reparat în unități service multi-marcă, autorizate RAR, folosind piese originale sau omologate de producător.

Transparență totală asupra valorii despăgubirii

Conform legislației, Groupama este obligată să comunice valoarea maximă a despăgubirii pe care o poate achita. Astfel, ai claritate asupra sumelor și procesului.

Autoturism de înlocuire pe durata reparației

Ai dreptul legal la un autoturism de schimb, iar noi ne asigurăm că beneficiezi de acest serviciu fără costuri suplimentare.

Asistență completă pentru deschiderea și gestionarea dosarului de daună

Echipa centrului nostru de daune Groupama te asistă în fiecare etapă, de la notificarea asiguratorului până la finalizarea reparațiilor.

Inspecția daunelor direct la locul în care se află autoturismul

Un inspector de daune Groupama poate veni să constate avariile. Astfel, te ajutǎ pe tine sǎ nu faci drumuri suplimentare.

Consultanță gratuită pentru obținerea despăgubirilor

Procedura poate fi complicată, de aceea echipa noastră de experți a centrului nostru de constatări Groupama se asigură că dosarul tău este complet și corect gestionat.

Achitarea directă a costurilor reparației de către asigurator

Conform legislației în vigoare, Groupama poate achita costurile reparațiilor direct către unitatea service.

Obligația asiguratorului de a achita întreaga contravaloare a reparațiilor

După finalizarea lucrărilor și depunerea documentelor justificative, Groupama are obligația legală de a achita integral costul reparațiilor în contul indicat.

Personal specializat în deschiderea și instrumentarea dosarului de daună

Societatea Angebot îți pune la dispoziție o echipă de specialiști dedicați, care se ocupă de întocmirea și gestionarea corectă a dosarului tău, pentru ca tu să obții despăgubirea fără stres.

Te ajutăm să rezolvi totul simplu și rapid. Colaborează cu Angebot, centru constatare daune Groupama profesional!

Cu noi, eşti acoperit complet!
Suntem parteneri cu toate companiile de asigurǎri

Ce trebuie sǎ faci în caz de daunǎ auto (fǎrǎ victime)?

Iei legǎtura cu centrul nostru de constatări daune Groupama prin telefon
Stabilim o întâlnire pentru evaluarea daunei
Ne ocupăm de colectarea și pregătirea documentelor pentru dosarul de daună
Parteneriatul nostru cu asigurătorul asigură o aprobare rapidă a daunei tale
Echipamentele noastre moderne și personalul nostru calificat garantează o reparație profesională a mașinii tale
În timp ce mașina ta este în service, ai la dispoziție o mașină la schimb
Mașina ta este reparată complet și gata de drum

Ia legătura cu centrul de daune Groupama Angebot cât mai rapid!

Pentru a evita întârzieri inutile și a facilita procesul de despăgubire, va trebui să ne suni imediat după accident, iar specialiștii noștri se vor ocupa de notificarea și avizarea daunei tale RCA la asigurator. Rapiditatea cu care compania de asigurări Groupama este informată despre incident poate face diferența în obținerea unei soluții rapide și favorabile.

Cum te putem ajuta la Angebot?

Colaborarea strategică dintre centrul de daune Angebot și Groupama aduce numeroase beneficii clienților, simplificând semnificativ procesul de gestionare a daunelor auto.

Prin intermediul acestui parteneriat, beneficiezi de un serviciu complet și eficient, de la pregătirea dosarului de daună până la obținerea soluționării rapide a daunei, fără a fi nevoie să te implici în mod activ în acest proces complex.

Businessman hand cover or protection red car toy on table. Car insurance, warranty, repair

Ce spun clienții noştri despre noi?

Aflǎ cum sǎ ajungi la noi

Ești la un click distanță de colaborarea cu un centru constatare daune Groupama care va pune bunăstarea ta și a mașinii tale pe primul loc!

Te-ai hotǎrât?

Sună-ne sau trimite-ne un mesaj prin formularul de pe site-ul nostru!

Completeaza formularul si ia legatura cu un specialist. Raspundem rapid solicitarilor tale.

In ce consta procedura de notificare asigurator pentru deschiderea dosarului de dauna Groupama

Prin articolul 11 ​​din Legea 132/2017 a fost stabilita, in sarcina societatii de asigurare, obligatia de a despagubi partea prejudiciata pentru daunele inregistrate in urma unui accident rutier.

Prin dispozitiile prevazute de art. 2 pct. 7 din Legea 132/2017, legiuitorul a definit avizarea de dauna ca fiind „notificarea asiguratorului de catre persoana prejudiciata, asigurata sau mandatarii acestora, cu privire la producerea evenimentului asigurat”.

Astfel, pentru a beneficia de repararea prejudiciului trebuie să se asigure RCA al autoturismului, considerând vinovat pentru evenimentul rutier să fie notificat cu privire la producerea riscului asigurat prin contractul de asigurare RCA.

Unul dintre asiguratorii autorizati pentru a vinde polite RCA in Romania este si Groupama Asigurari SA care este un jucator important pe piata asigurarilor auto obligatorii. 

Astfel pentru toate accidente rutierele provocate de conducatorii autoturismelor asigurate RCA la societatea Groupama trebuie ca notificarile de dauna sa fie comunicate atat prin posta electronica, cat si prin serviciile de curierat, posta romana, societatii Groupama sau prin depunerea acestora la centrele de constatare daune Groupama in vederea deschiderii procedurii de solicitare si obtinere a despagubirilor civile.

Fiecare societate de asigurare are propria procedura de deschidere a dosarului de dauna in urma avizarii de catre persoana pagubita.

Astfel in cazul societatii Gorupama Asigurari SA daca autoturismul nu poate fi utilizat din punct de vedere tehnic, acesta va fi inspectat de catre un agent constatator care se va deplasa la locul unde se afla autoturismul. Este important ca persoana pagubita sa permita accesul inspectorului de daune Groupama la autoturismul avariat in vederea constatarii avariilor.

Un alt aspect important pentru solicitarea despagubirilor civile este ca aceasta constatare a avariilor sa fie facuta in mod corect si complet de catre asigurator. 

In baza articolului 14 alin 1 din Legea 132/2017, la solicitarea partii pagubite sau reprezentantului asiguratorului este obligat sa comunice valoare maxima de despagubire pana la care incumba obligatia de plata a acestuia. Acest aspect este important deoarece aceasta valoare va fi limita pana la care asiguratorul va fi obligat sa achite despagubirile.

Atat prin Legea 132/2017, cat si prin Norma 20/2017, legiutorul a stabilit posibilitati de persoane pagubite de a beneficia de autoturism la schimb pe perioada repartie. Acest beneficiu este definit ca fiind lipsa de folosinta.
Dupa finalizarea reparatiilor si depunerea documentelor justificative, societatea de asigurari sunt obligatii, conform art.23 alin 1 din Legea 132/2017, de achita, in contul indicat, de catre persoana pagubita, contravaloarea reparatiilor. Astfel, in baza documentelor care valideaza efectuarea reparatiilor si cuantumului acestora, asiguratorul poate achita, la solcitarea persoanei pagubite, costul reparatiilor directe in contul unitatii service.

Societatea noastra, prin centrul de constatari daune Groupama din Bucuresti, Str Gura Badicului, nr. 200, va sta la dispozitie, prin personalul specializat in deschiderea si instrumentarea dosarelor de dauna, in vederea asistarii dumneavoastra pentru a solicita si obtine despagubirile civile de la societatea de asigurari.

Pe langa serviciile de consultanta privind deschiderea dosarului de dauna, centrul nostru de constatări Groupama se va ocupa mai departe si de efectuarea reparatiilor cu piese originale sau omologate de producator. Pe perioada reparatiilor unitatea noastra va pune la dispozitie un autoturism de care sa va puteti folosi cat timp lucram la remedierea avariilor la autoturismul dumneavoastra. Lipsa de folosinta este un drept al persoanei pagubite care este prevazut de lege, iar costul acestuia va fi suportat de catre asigurator.

Pentru ca toata aceasta procedura de solicitare si obtinere a despagubirilor civile poate fi complicata si nu intotdeauna tratata corect de catre asigurator este indicat ca persoana indreptata sa solicite despagubirilor civile sa apeleze la un profesionist in domeniu. 

Angebot, partener Groupama, este un centru de reparatii multi-marca, cu o expertiza in domeniul daunelor de peste 15 ani, autotizat RAR, dedicat sa presteze servicii de inalta calitate si mai ales garantate din punct de vedere tehnic! 

Echipa noastra de specialisti va fi alaturi de dumneavoastra si va propune cele bune solutii in cazul nefericit al implicarii intr-un eveniment rutier!

Despre noi

Atelierul auto a pornit ca o afacere de familie în 2012 din dorinta de a oferi servicii de calitate si deschiderea unor noi locuri de munca si de a concura la nivelul service-urilor deja consacrate.

Informații de contact